Saturday, March 31, 2012

අපිට තව හදා ගත යුතු දේවල් තියෙනවා - මහේල

එංගලන්ත දෙවැනි ඉනිම දවා ගැනීම වෙනුවෙන් ශ්‍රී ලංකා කණ්‌ඩායමේ පන්දු රැකීම ඉතාම ඉහළ මට්‌ටමක පැවැතිණි. එහිදී හිටපු නායක ටී.එම්. ඩිල්ෂාන් සහ ළහිරු තිරිමාන්න රැකගන්නා ලද උඩපන්දු විශේෂත්වයක්‌ ගත්තේය. ඒ පිළිබඳද අදහස්‌ දක්‌වා සිටි ජයවර්ධන, 'මං හිතන්නේ කණ්‌ඩායමේ හැමෝම මේ ජයග්‍රහණයට සහය වුණා. හැම දෙනාම තමන්ගේ වගකීම් කොටසක්‌ හරියට ඉටු කළා. ලෝකයේ අංක එක කණ්‌ඩායම වශයෙන් සැලකෙන එංගලන්තය සමග පැවැති පළමු ටෙස්‌ට්‌ තරගය ජය ගැනීමට ලැබීම ගැන නායකයකු ලෙස මට හරිම සතුටුයි' යනුවෙන් ඔහු සඳහන් කළේය.

මෙහිදී තමන් සතු ප්‍රධාන අවිය වන දඟ පන්දු යවන රංගන හේරත් පිළිබඳවද ශ්‍රී ලංකා නායකයා අදහස්‌ පළ කර සිටියේය.

'මං හිතන්නේ රංගන තමයි අපිට ඉන්න අංක එකේ ස්‌ථිර දඟ පන්දු යවන්නා. ඔහු ඒ වගකීම අකුරට ඉටු කළා. මම නිතරම කිව්වේ මුරලි වගේ වගකීමක්‌ රංගනට ගන්න අමාරුයි ඔහුට සහයෝගය ඕන. ඒ සහයෝගය දෙන්න අපි හොඳ බලඇණියක්‌ සාදා ගත යුතුයි. රංගන තමයි එහි ප්‍රධානියා' යනුවෙන් ජයවර්ධන සඳහන් කළේය.

තරගයේ වීරයා සම්මානයෙන් පිදුම් ලැබූ රංගන හේරත් අදහස්‌ දක්‌වමින් පවසා සිටියේ,

'කඩුලු 12 ක්‌ ලබා ගැනීම මට විශේෂ හැඟීමක්‌ දනවන්නක්‌. එය තවත් වැඩිවෙන්නේ ලෝකයේ අංක එකේ කණ්‌ඩායමට එරෙහිව ලබා ගැනීම නිසා. මෙය තමයි මගේ ක්‍රිකට්‌ දිවියේ ඉස්‌තරම්ම අවස්‌ථාව' යනුවෙන් හේරත් පැවැසීය.

දෙරට අතර පැවැත්වෙන දෙවැනි ටෙස්‌ට්‌ තරගය ලබන 03 වැනිදා කොළඹ පී. සරා ඕවල් ක්‍රීඩා පිටියේදී ආරම්භ වේ.

0 comments:

Post a Comment

කියන්න, බනින්න, ඔබේ අදහස්